تزیین مبلمان و راز داشتن مبلمان زیبا؛ با اینکه درون اتاق نشیمن وسایل دکوری زیادی وجود دارد، ولی هیچ کدام به اندازه مبلمان به چشم نمی‌آید. مبلمان یکی از مهم‌ترین وسایل برای دکور خانه هستند. که در ادامخ به بیان نکاتی برای زیباسازی و تزیین مبلمان منزل می‌پردازیم.

 

استفاده از کوسن برای تزیین مبلمان

وقتی بحث دکور مبلمان پیش می‌آید، هر چقدر کوسن داشته باشید، باز هم کم است. با وجود کوسن‌ها در ابعاد و اشکال متنوع، شما با هر سلیقه‌ای می‌توانید کوسن مورد علاقه خود را پیدا کنید. کوسن‌های زیبا برای مبلمان را در مطلب این کوسن‌ها مبلمان شما را زیباتر می‌کنند ببینید.


استفاده از پتوهای نازک برای تزیین مبلمان

پتوهای نازک یک عضو مهم در تزیین مبلمان منزل هستند. پتو بر روی مبل، به اتاق یک ظاهر گرم و راحت و در عین حال زیبا می‌دهد. سعی کنید طوری پتو را بر روی مبل قرار دهید که قسمتی از آن بر روی دسته مبل قرار بگیرد. همچنین می‌توانید سه لا آن را تا زده و در گوشه مبل قرار دهید. از کوسن نیز در جلوی پتو استفاده کنید.

 

استفاده از میز وسط

یک میز وسط کوچک می‌تواند زیبایی و کارایی زیادی به فضا اضافه کند. بهترین مکان برای قرار دادن یک فنجان قهوه و در کنار آن یک گلدان است. ارتفاع میز کنار باید به اندازه ارتفاع نشیمن مبل شما باشد. هر چه میز ساده‌تر و کوچک‌تر باشد بهتر خودش را نشان می‌دهد. برای تزیین میز کنار خود هم می‌توانید از یک سینی کوچک یا گلدان استفاده کنید.

 


دکور مبلمان خاکستری

به‌عنوان رنگ گرم خنثی، مبلمان خاکستری این روزها طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. مبلمان خاکستری با رنگ‌های روشن و شفاف بسیار هماهنگ هستند.


تزیین دیوار پشت مبلمان

 

اغلب افراد مبلمان خود را مقابل دیوار با زاویه‌ای خاص قرار می‌دهند که ظاهر خانه را هم زیباتر می‌کند. روش‌های زیادی برای تزیین دیوار پشت مبلمان وجود دارد. برای آشنایی با این ایده‌ها به مطلب رازهایی برای زیباتر شدن مبلمان در خانه سر بزنید.


استفاده از آباژور برای تزیین مبلمان

یکی از نکات زیباسازی مبلمان منزل قرار دادن یک آباژور در کنار مبل است. این کار علاوه بر اینکه به دکوراسیون اتاق ظاهری زیبا می‌بخشد، می‌تواند مفید هم باشد. اگر اهل نوشتن یا مطالعه بر روی مبل هستید. آباژور رومیزی بهترین گزینه برای رساندن نور کافی و ملایم به مبل شما است.

 

 

اگرچه برای کسانی که از مبلمان ال در خانه استفاده می‌کنند ، آباژور رومیزی گزینه مناسبی نخواهد بود. آباژوری که بر روی زمین قرار بگیرد و در پشت مبل ال خود قرار بدهید نور را در اتاق پخش کرده و زیبایی نمای اتاق را دوچندان خواهد کرد. انواع آباژور در چیدمان منزل را در مطلب ۶ مدل آباژور جدید و شیک برای دکور منزل ببینید.

منبع:

https://sednadecor.ir/blog/